Записи в рубрике 'Ботаника'

Медузомукес гезефия

Варто упоминуть про одному чудовому грибі. Цей гриб має багато різних назв: камбуха, фанго, китайський гриб, японська матка, манчжурский гриб, японський гриб, морської гриб, чайний гриб. А схожість із медузою він отримав латинське найменування медузомукес гезефия . Найбільш зручний нього місце у міських умовах - це трилітрова банку. У банку треба залити спитый чай й засипати цукровим піском. За тиждень напій готовий.

Чудодійний пеницилл

У 1871 року сторінках журналу "Лікар" розгорнулася ціла дискусія медиків. Одні автори у статтях стверджували, що у клітинах зеленої цвілі розвиваються хвороботворні в людини мікроби. Інші повністю спростовували це, стверджуючи, що зелена цвіль цілком нешкідлива для таких людей. "Хто ж із них прав?" - замислився редактор журналу "Лікар", професор Військово-медичній академії У. А. Манассеин. Професор сам вирішив провести досліди. Кончиком сталевого прокаленного пера він стряхнув з зіпсованого апельсина суперечки гриба пеницилла в пробірку, заповнену живильним рідиною. Невдовзі лежить на поверхні рідини з'явився пушок. Манассеин розглянув його передачі під мікроскопом. Вредоносных мікробів немає. Для повній упевненості досвід був повторений. Цього разу, розглядаючи цвіль під мікроскопом, між тоненькими нитками грибниці він зазначив мікроби. Це кинуло експериментатора глибокий сум. Але професор переконався, що мікроби виходять лише один у колишній цвілі. Отже, молода цвіль неспроможна завдати людині шкода.

Еліксир життя

Усі трубчасті і пластинчасті гриби з ніжкою посередині іменуються агариковыми на вшанування трутовика-агарика, оскільки це найбільш цілющий листяний гриб, чи листяна губка. Протягом тисячоліть агариковую губку у Європі вважали чудодійним грибом - "еліксиром життя". Коли ж перебувала тоді таємнича країна Агария? На думку вчених-істориків, ріка Берда, поточна в Приазов'ї близь Бердянській коси, 2 000 років як розв'язано називалася Агорою, його жителі кифы-кочевники - агарами. То справді був сміливий, войовничий народ, де жінки не поступалися чоловіків у хоробрості. Але агары як воювали, а й вели жваву торгівлю з чужинськими купцями. Серед інших товарів з Агарии до Греції Італію ввозилися на кораблях сотні пудів модринового трутовика-агарика.

Про грибах загалом

Людина стикається з представниками "третього царства природи "- грибами набагато частіше, ніж заведено думати. Люди звикли ототожнювати гриб з його плодових тілом. Досить промовити слово "гриб", як відразу представляється міцний боровик чи червоноголовий мухомор. Тим часом із такою ж підставою можна було б вигукувати, нагадуючи про яблуко: "Це яблуня!" Адже першу чергу гриб- це грибниця (міцелій) - розгалужена, схожа на павутиння мережу, расползающаяся по заплесневевшему продукту чи захворілому рослині, пронизуюча грунт.

Біологічна очищення виробничих стічні води

Біологічна очищення необхідна для виробничих стічних вод мовби, містять органічні домішки, котрі після попередньої обробки можуть окисляться внаслідок біохімічних процесів. З біологічної погляду окисляються майже всі органічні забруднення. Слід, проте, пам'ятати, що з окислення деяких органічних речовин, які у стічних водах багато (наприклад, фенолу), знадобиться дуже період, унаслідок чого біологічна очищення за цих умов буде економічно недоцільною. Тому іноді попередньо зменшують зміст органічних речовин (наприклад, шляхом розведення водою). Наступна біологічна очищення стічних вод мовби стає у такі випадки вже економічно виправданою. Виробничі стічні води розбавляють зазвичай побутовими водами.

Адаптація рослин, у умовах з різноманітною вологістю

Поруч із морфологічними особливостями рослин, присвячених до місць з різними умовами зволоженості, виробилися і фізіологічні. Здатність гигрофитов до регуляції водного режиму обмежена: устячка здебільшого широко відкриті, отже транспирация мало відрізняється від фізичної випаровування. Завдяки безперешкодному потоку води та відсутності захисних пристосувань інтенсивність транспірацію дуже високий: у світлових гигрофитов вдень листя можуть втрачати протягом години кількість води, в 4-5 раз що перевищує масу аркуша. Висока оводненность тканин гигрофитов підтримується переважно з допомогою постійного припливу вологи із довкілля.

Покрытосеменные і квіткові рослини