Записи в рубрике 'Генетика'

ДНК І РНК

Наука може користуватися певними фактами, що відносяться до про¬блеме походження та сутність життя, але очевидно їх недоста¬точно для однозначної відповіді. Особливу роль грають дослідження питання перехід від нежи¬вого до живого. Дані досліджень показують, що перехідні форми від неживого до живого мають властивості і неживого, і живого ( наприклад віруси), що ще більше підкреслює як єдність не¬живого і живого, продовжує їх якісна відмінність. Відомо, що живі організми й тіла неживої природи складаються з одних тієї ж хімічних елементів. (У клітинах ~ 60 хімічних елементів). Подібність органічного й неорганічного світу на атомному рівні свідчить про зв'язок і єдність живої і неживої природи. До властивостями живого зазвичай відносять: обмін речовин, здатність зростає, відтворення масі собі подібних, спроможність до эволюцион¬ному розвитку, подразливість, рухливість. Наявність лише неко¬торых цих властивостей перестав бути достатнім визначення життя.

Вчення В.І. Вернадського про ноосферу

Величезний вплив особи на одне природу і масштабні наслідки своєї діяльності послужили основою створення вчення про ноосферу. Термін “ноосфера” перекладається буквально як сфера розуму. Вперше його увів у науковий обіг 1927 р. французький вчений Еге. Леруа. Разом з Тейяром де Шарденом вона розглядала ноосферу як певна ідеальне освіту, внебиосферную оболонку думки, навколишню Землю. Ряд учених пропонують вживати замість поняття “ноосфера” інші поняття: “техносферу”, “антропосфера”, “психосфера”, “социосфера” або використати бодай їх як синонімів. Такий підхід є досить спірним, бо між переліченими поняттями і чи поняттям “ноосфера” є певна різниця.

Клонування померлих

Цікавий, але маловідомий факт про процедуру клонування доктора Вильмута, що вона здійснюється з замороженими, а чи не свіжими клітинами. (Цю інформацію отримана безпосередньо від Яна Вильмута д-ром Патріком Диксоном.) Це означає, що не потрібно, щоб донор ДНК, чи це тварина або людина, були ще живі, коли відбувається клонування. Якщо зразок тканини людини заморожений належним чином, чоловіка було б клонувати через тривалий час після смерті Леніна. Що стосується людей, у яких померли і чия тканину була заморожена, клонування стає складнішим, і сьогоднішня технологія це робити Демшевського не дозволяє. Проте, нічого для будь-якого біолога було дуже сміливим заявити, що е то неможливо. Давайте зараз зазирнемо у найближчому майбутньому та поміркуємо про можливості, які відкриються, якщо наука зможе розробити метод щоб одержати клона з ДНК вже померлого істоти.

Клонування людини

Публікація представлена редакцією сайту Ufolog.ru. З схожими записами ви можете охнакомится з сайту Ufolog.ru. Людині притаманний страх перед нове і незвіданим. Нині вже забули, що наприкінці сімдесятих світ сколихнула значно більше спекотна дискусія про можливість клонування людей, виникла після успішного клонировання жаб. На той час вчені відмахнулися: "Млекопитающие - не жаби. Знадобляться довгі десятиліття, а то й сотні років, щоб навчитися працювати зі значно меншими яйцеклітинами людей". Але тоді ж хвилі зацікавлення у громадськості Айра Левін, відомий американський журналіст, що пише теми науки, швидко опублікував книжку "Хлопчики з Бразилії", у якій розповідалося, як і далеких джунглях цієї країни клонируют гитлеров з клітин шкіри фюрера... І все-таки думати забувати, що повна його назва книжки Мері мало продовження: "Або сучасний Прометей". Відповідно до грецькому міфу, Зевс зрештою вибачив "заколотника" і відпустив його з гір Кавказу.

Мутация

Генетика – наука порівняно молода. Лише за межі 18-19 століть спробували оцінити спадковість людей. Мопертюи в 1750 року вперше припустив, що різні патології можуть передаватися у спадок. Потім у 19 столітті виявлено деяких закономірностей. Але офіційної датою народження генетики прийнято вважати весну 1900 року, коли незалежно друг від друга голландський учений Р. де Фриз німецький Корренс і австрійське учений Чермак " переоткрыли " закони Менделєєва, як і дало поштовх до розвитку генетичних досліджень. Вже 1901-1903 роках Р. де Фризом було створено мутационная теорія, постулати якої справедливі і сьогодні: мутації виникають раптово, стійкі, може бути прямими і зворотними і, нарешті, можуть бути повторно.

Внутрішньоклітинні біоритми

Через те, кожна клітина є самостійну функціональну одиницю І що активність дії окремих клітин, логічно розпочати розгляд біоритмів з клітинного рівня. Содержимым клітини є протоплазма, у якій постійно йдуть два протилежних процеси: анаболізму і катаболізму. Анаболизм – це біологічний процес, у якому прості речовини з'єднуються між собою, що зумовлює побудові нової протоплазми, ростові, і нагромадженню енергії. Катаболизм – це протилежний анаболизму процес розщеплення складних речовин більш прості, у своїй раніше нагромаджена енергія звільняється і виробляється зовнішня чи внутрішня робота.

Стрес та хвороби

У організмі у відповідь кожне зміну умов, яка потребує підвищення працездатності, виникає серія стереотипних пристосувальних реакцій, вкладених у забезпечення її захисту. Сукупність цих захисних реакцій відомий фізіолог Ганс Сельє визначив як адаптаційний (пристосувальний) синдром, чи стрес. Підвищення чи зниження температури довкілля, голод чи жага, емоційну напругу чи обездвиживание – усе це викликає кілька змін - у організмі, які об'єднують у поняття “стрессорная реакція”. Організм у випадках хоч як мене цікавиться деталями, тим, що становить особливість кожного з стрессоров, а реагує загалом повреждающий чинник. Стрессорная реакція вигідна для організму тим, що вона стереотипна: організм має можливість відразу переступити до захисту, використавши при цьому одну закріплену реакцію у відповідь усе різноманіття надзвичайних подразників. Реакція адаптації, чи стресу, включається завжди автоматично, й без участі свідомості, а лише під впливом безумовних рефлексів – болю чи зміни складу внутрішнього середовища

Ієрархія управління у організмі

Тіло людини складається з клітин, що з'єднують їх тканин та систем: це у цілому є єдину сверхсистему організму. Мириады клітинних елементів ми змогли працювати як єдине ціле, щоб у організмі не існував складний механізм регуляції. Особливу роль регуляції грає нервова система і системи ендокринних залоз. Однак у складному механізмі регуляції кілька рівнів, першою з яких є клітинний. У кожній клітині тіла міститься генетична інформація, достатня у тому, щоб було відтворено весь організм. Цю інформацію записана у структурі дезоксирибонуклеїнової кислоти (ДНК) й полягає в генах, розміщених у едре.